Biotin (vitamin H)

7. 3. 2017
  Priporočen dnevni vnos (RDA/PDV) Najvišja dovoljena količina
Moški *30 µg 100 mg
Ženske *30 µg 100 mg
Najboljši viri

jajčni rumenjak, cvetača, žito in soja v zrnu, stročnice, perutnina, kvas, drobovina

Vloga v telesu Prispeva k:
  • sproščanju energije pri presnovi,
  • delovanju živčnega sistema,
  • presnovi makrohranil,
  • normalnemu psihološkemu delovanju,
  • ohranjanju zdravih las,
  • ohranjanju zdravih sluznic,
  • ohranjanju zdrave kože.
Praktični nasveti  Biotina potrebujemo zelo malo – ker ga vsebuje veliko različnih živil in vnos s hrano dopolnjuje tudi bakterijska sinteza v črevesju, je pomanjkanje zelo redko (pogostejše le ob uživanju surovih jajc, ki vsebujejo avidin – protein, ki veže biotin in mu preprečuje absorpcijo).
Izdelki Fidimed  FidiVit B® retardFidiVal® retardFidiVit® Multi


Vsebina ima izključno splošno izobraževalne in informativne namene in ni nadomestilo za obisk pri zdravniku ali posvet s farmacevtom. Pomembno je, da glede svojega zdravstvenega stanja oziroma bolezni upoštevate navodila svojega zdravnika in drugih zdravstvenih delavcev.
Iskanje
Naročite se na FIDInovice!
Vsak teden nove ugodnosti in uporabne informacije.
Potrdite, da se strinjate s prijavo na FIDInovice