Pantotenska kislina (pantotenat)

7. 3. 2017
  Priporočen dnevni vnos (RDA/PDV) Najvišja dovoljena količina
Moški *5 mg nd
Ženske *5 mg nd
Najboljši viri

jajca, drobovina, meso, kvas, gobe, perutnina, stročnice, neoluščena žita

Vloga v telesu Prispeva k:
  • sproščanju energije pri presnovi
  • zmanjševanju utrujenosti in izčrpanosti
  • k umskim zmogljivostim

Ima vlogo pri sintezi in presnovi steroidnih hormonov, vitamina D in nekaterih prenašalcev živčnih impulzov.

Praktični nasveti  Beseda "panthoten" izvira iz grščine in pomeni "vsepovsod" - pantotenska kislina je v hrani široko zastopana, ni je le v rafinirani hrani (bela moka, industrijski izdelki); pomanjkanje je izjemno redko (pri podhranjenih ujetnikih v 2. svetovni vojni so z velikimi odmerki kalcijevega pantotenata pomagali zoper "sindrom pekočih stopal").

Dodatki: navadno le v multivitaminskih kombinacijah in skupaj z drugimi vitamini skupine B.

Izdelki Fidimed  FidiVit B® retardFidiVal® retardFidiVit® Multi


Vsebina ima izključno splošno izobraževalne in informativne namene in ni nadomestilo za obisk pri zdravniku ali posvet s farmacevtom. Pomembno je, da glede svojega zdravstvenega stanja oziroma bolezni upoštevate navodila svojega zdravnika in drugih zdravstvenih delavcev.
Iskanje
Naročite se na FIDInovice!
Vsak teden nove ugodnosti in uporabne informacije.
Potrdite, da se strinjate s prijavo na FIDInovice