Piridoksin (vitamin B6)

7. 3. 2017
  Priporočen dnevni vnos (RDA/PDV) Najvišja dovoljena količina
Moški 1,30 mg 100 mg
Ženske 1,30 mg 100 mg
Najboljši viri

v večini živil, največ v neoluščenih žitih, drugi viri so oreški, zelena listnata zelenjava, krompir, perutnina, ribe, meso, stročnice

Vloga v telesu Ima vlogo pri:
  • sintezi cisteina,
  • presnovi beljakovin in glikogena,
  • nastajanju rdečih krvničk,
  • delovanju imunskega sistema,
  • uravnavanju delovanja hormonov.

Prispeva k:

  • sproščanju energije pri presnovi,
  • delovanju živčnega sistema,
  • presnovi homocisteina,
  • normalnemu psihološkemu delovanju,
  • prispeva k zmanjševanju utrujenosti in izčrpanosti.
Praktični nasveti  V nasprotju z večino vitaminov B obstajajo v telesu zaloge piridoksina (50–150 mg v različnih tkivih – jetra, ledvice, mišice, vranica) in so možni tudi neželeni pojavi prevelikega odmerjanja (več kakor 200 mg/dan lahko povzroči težave pri hoji, gluhost rok in stopal, periferno nevropatijo).
Izdelki Fidimed  ImmunoGranFidiVal® retardFloradix® tableteFidiVit® Multi


Vsebina ima izključno splošno izobraževalne in informativne namene in ni nadomestilo za obisk pri zdravniku ali posvet s farmacevtom. Pomembno je, da glede svojega zdravstvenega stanja oziroma bolezni upoštevate navodila svojega zdravnika in drugih zdravstvenih delavcev.
Iskanje
Naročite se na FIDInovice!
Vsak teden nove ugodnosti in uporabne informacije.
Potrdite, da se strinjate s prijavo na FIDInovice