Riboflavin (vitamin B2)

7. 3. 2017
  Priporočen dnevni vnos (RDA/PDV) Najvišja dovoljena količina
Moški 1,30 mg nd
Ženske 1,10 mg nd
Najboljši viri

nahaja se v večini živil, največ ga pojemo z mlekom, jogurtom in siri, jajci (beljak), pa tudi neoluščenimi žiti in kosmiči, kvasom, temno zeleno zelenjavo, (perutnina, svinjina, drobovina)

Vloga v telesu Prispeva k:
  • sproščanju energije pri presnovi,
  • delovanju živčnega sistema,
  • ohranjanju zdravih sluznic,
  • ohranjanju zdrave kože,
  • zmanjševanju utrujenosti in izčrpanosti.

Ima vlogo pri:

  • ohranjanju normalnih rdečih krvničk,
  • ohranjanju vida,
  • presnovi železa,
  • zaščiti celic pred oksidativnim stresom.
Praktični nasveti  Riboflavin je občutljiv na UV-svetlobo (če mleko pustimo za 4 ure na soncu, izgubi celo 70 % riboflavina); večje tveganje za premajhen vnos riboflavina imajo tisti, ki ne uživajo mleka in mlečnih izdelkov, in tisti, ki uživajo prevelike količine alkohola.
Izdelki Fidimed  ImmunoGranFidiVit B® retardFidiVal® retardFloradix Epresat Energetikum®FidiVit® MultiFloradix® tableteFloradix Kindervital®Floradix Floravital®


Vsebina ima izključno splošno izobraževalne in informativne namene in ni nadomestilo za obisk pri zdravniku ali posvet s farmacevtom. Pomembno je, da glede svojega zdravstvenega stanja oziroma bolezni upoštevate navodila svojega zdravnika in drugih zdravstvenih delavcev.
Iskanje
Naročite se na FIDInovice!
Vsak teden nove ugodnosti in uporabne informacije.
Potrdite, da se strinjate s prijavo na FIDInovice