Vitamin K (filokinon, menakinon)

7. 3. 2017
Priporočen dnevni vnos (RDA/PDV)

Najvišja dovoljena količina

Moški 120 µg 0 µg
Ženske 90 µg 0 µg
Najboljši viri

vitamin K1 (filokinon) je v zeleni listnati zelenjavi (špinača, solata, brokoli, ohrovt, endivija, peteršilj, zelje), malo ga je tudi v jabolkih, oljih, vitamin K2 (menakinon) pa sintetizirajo črevesne bakterije (tudi pri človeku)

Vloga v telesu Prispeva k:
  • normalnemu strjevanju krvi,
  • ohranjanju zdravih kosti.
Praktični nasveti  Nastajanje vitamina K je moteno ob dolgotrajni antibiotični terapiji in terapiji z zdravili zoper strjevanje krvi (varfarin); kot dodatek je vitamin K večinoma le del multivitaminskih izdelkov, ki pa jih ne smemo uživati, kadar jemljemo zdravila zoper strjevanje krvi (zmanjšujejo učinek zdravljenja).
Izdelki Fidimed  FidiVit® Multi

 



Vsebina ima izključno splošno izobraževalne in informativne namene in ni nadomestilo za obisk pri zdravniku ali posvet s farmacevtom. Pomembno je, da glede svojega zdravstvenega stanja oziroma bolezni upoštevate navodila svojega zdravnika in drugih zdravstvenih delavcev.
Iskanje
Naročite se na FIDInovice!
Vsak teden nove ugodnosti in uporabne informacije.
Potrdite, da se strinjate s prijavo na FIDInovice