Košarica

 

0,00 €

Košarica je prazna.

 
 

Pomoč in brezplačno svetovanje

080 32 35 

 
 
 
100% varen nakup

brezplačna poštnina

ob nakupu nad 15 eur

dostava v 1-2 dneh
 
 
 

Reklamacije

NAPAKE, ZAMENJAVE, VRNITEV IZDELKOV

Potrošnik v tem poglavju je tisti kupec (fizična oseba), ki pridobiva ali uporablja izdelke za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. V ostalih poglavjih sta z izrazom »kupec« upoštevana kupec in potrošnik.

Zaradi svoje narave večina izdelkov, naročenih preko portala Fidimed, ni primernih za vračilo skladno s 43.č členom Zakona o varstvu potrošnikov. To določilo se ne uporablja v primerih napake ali dostave napačnih izdelkov.

Če se dostavljeni izdelki razlikujejo od naročenih izdelkov (dostava napačnih izdelkov), kupec ali potrošnik vrne dostavljene izdelke jih bo ponudnik brezplačno nadomestil z ustreznimi. Ponudnik krije tudi stroške vračila prvotno dostavljenih izdelkov. Prvotno dostavljeni izdelki se lahko vrnejo samo v neodprti embalaži.

Če dostavljeni izdelki ne ustrezajo lastnostim oz. specifikacijam naročenih izdelkov (dostava izdelkov z napako), mora kupec o tem obvestiti ponudnika v osmih dneh od datuma prejema izdelka. Če napake z običajnim pregledom pri prevzemu ni bilo mogoče opaziti (skrita napaka), mora kupec obvestiti o njej PharmaSwiss d.o.o. v osmih dneh od dneva, ko je napako opazil, sicer izgubi to pravico. PharmaSwiss d.o.o. ne odgovarja za napake, ki se pokažejo potem, ko mine šest mesecev, odkar je bil izdelek izročen.

Potrošnik oz. kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in PharmaSwiss d.o.o. omogočiti, da stvar pregleda.

Potrošnik ali kupec, ki je ponudnika pravočasno in pravilno obvestil o napaki, ima pravico od le-tega v dveh letih od oddaje obvestila o napaki zahtevati, da:

  • odpravi napako na izdelku ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali
  • vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik oz. kupec tudi pravico, da od ponudnika zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih izdelkov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka.

Za dodatne informacije in pomoč smo vam na voljo na telefonski številki 01 236 4763.

 
 
 

Posvetovalnica za zdravo življenje

Za svetovanje ali naročilo smo vam na voljo na 080 3235 vsak delavnik med 9. in 15. uro

 
 
 

 
 
 

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.